I dag har vi vært på bursdag hos ei venninne sin datter,  Emma Axelia fant jo en gåvogn å tusla rundt med den. Hun har blitt utrolig flink til å gå nå men tørr ikke helt å slippe seg enda.

Hun har ikke vært i det beste humøret i dag eller i går, men merker at det er mye trass om dagen, for med en gang hun får noe hun er glad i så stopper hun.

Trur også det er noen tenner som plager henne litt.. Men ting går hvertfall fremover, å hun har blitt veldig flink til å ta medesinen så lenge hun får den i youghurt. Vist ikke vil hun ikke ta den.

For noen dager siden var jeg og Emma Axelia på gravene til pappa, bestefar og onkel. Var greit å få plantet litt nytt og ryddet litt.

Forsatt rart å måtte ta med Emma Axelia for å besøke bestefaren sin på en kirkegård, synd han aldri fikk møte barnebarnet sitt.

 

Emma Axelia har virkelig kommet seg mye om dagen å nå åler hun seg overalt på gulvet, vinker hade og natta, gir kos og har funnet ut at hun har tunge å det er super gøy å rekke tunge..

Så må si jeg er stolt av datteren min som har utviklet seg så mye på så kort tid nå. Hun lærer utrolig fort å jeg gleder meg veldig til tiden fremover..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg